|
Кількість
|
Вартість
|
||
|
|
|||
Напівавтоматичні паркувальні комплекси з оператором від компанії СЕА підходять для облаштування як вуличних парковок, так і критих паркінгів у ТРЦ, бізнес-центрах, житлових комплексах тощо.
-
На вулиці система стійка до погодних умов і вандалізму, легко інтегрується в міську транспортну інфраструктуру.
-
У критих приміщеннях забезпечує зручний контроль доступу, точну навігацію та розрахунок оплати через оператора.
Система підтримує фотофіксацію, індикацію вільних місць, інтеграцію з платіжними сервісами та міськими цифровими платформами.
Підходить для об'єктів різного масштабу — від невеликих стоянок до багаторівневих паркінгів.
Паркувальне обладнання і модулі для напівавтоматичних паркувальних комплексів з оператором
Базове обладнання
- Система шлагбаумів з датчиками індукційних петель і оптичними датчиками безпеки
- Стійка в'їзна (окрема або вбудована в будку оператора паркування)
- Стійка виїзна (окрема/вбудована) або термінал управління виїздом (на посту оператора паркування)
- Термінал (АРМ) оператора паркування, який включає:
- персональний комп'ютер (сервер);
- фіскальний реєстратор з індикатором клієнта (касовий апарат);
- ручний сканер штрих-коду, ручний і настінний картридер;
- мережевий комутатор, WEB камера (для фотофіксації оператором документів водіїв з пільговою категорією проїзду)
Додаткове обладнання та модулі
- світлофори — рекомендовані до установки для забезпечення безпеки проїздів на парковці;
- інформаційні табло наявності вільних місць на парковці — однорівневі / багаторівневі / зі стрілками, є можливість розробки і установки лайтбоксу зі світлодіодним екраном за вимогами замовника;
- модуль фото-фіксації водія — вбудовані в стійки IP-камери;
- переговорні пристрої "водій-диспетчер парковки", вбудовані в стійки;
- SEA ANPR модуль розпізнавання номерних знаків ТЗ;
- модуль навігації на паркінгах — зелені, червоні і сині лампи над паркомісцями вказують вільні, зайняті і пільгові місця;
- переїзні стійки між паркувальними зонами;
- двох-рівневі стійки в'їзду / виїзду для автобусів і габаритних ТЗ;
- реверсивний в'їзд-виїзд.
Принципи роботи напівавтоматичної парковки
Паркувальний комплекс SEAтм з терміналом оператора працює за наступною схемою:
1 — На в'їзді на напівавтоматичну парковку зі шлагбаумом водій після натискання кнопки на в'їзній стійки отримує паркувальний талон (або паркувальну картку).
На талоні друкується вся необхідна інформація: у вигляді штрихового коду подаються дані про час в'їзду, звичайним текстом — назва організації, інструкція користування парковкою зі світлофорами і т.п.
2 — Автомобіль під'їжджає до шлагбауму, водій передає оператору паркувальний талон, отриманий на в'їзній стійці, або карту доступу.
3 — Оператор паркування виконує зчитування штрих-коду на талоні (за допомогою ручного сканера) або даних з паркувальної карти. При цьому на екрані з'являється розрахунок вартості за послуги парковки і кінцева сума до оплати.
4 — Водій оплачує необхідну суму, після чого оператор відзначає в програмі робочого місця касира цю паркувальну сесію як закриту. При цьому фіскальний реєстратор друкує чек, який віддається водієві.
5 — Шлагбаум автоматично піднімається, світлофор загоряється зеленим. Відбувається фотофіксація машини камерами: ці фотографії прикріплюються до паркувальної сесії і можуть бути в подальшому переглянуті в архіві.
Програмне забезпечення напівавтоматичного паркувального комплексу
ПО диспетчера полуавтоматических систем парковки, разработанное специалистами Компании СЭА, имеет возможности создавать несколько учётных записей с разными уровнями доступа:
- оператор — только прием платежей и просмотр статистики загруженности паркинга;
- менеджер — для бухгалтера, менеджера — зняття різних фінансових і статистичних звітів, перегляд статистичних даних щодо завантаженості парковки та ін.;
- адміністратор — гнучке налаштування програмного забезпечення, введення різних тарифів і т.д.
Система управління паркінгом дозволяє інтегрувати системи розпізнавання номерів різних виробників.



